In dit window kunnnen inkomende brieven en telefoons worden genoteerd en vervolgacties
worden gekoppeld.
Ga naar 'Relatiebeheer - postregistratie - inkomende communicatie'.
Klik 'Invoer' of typ de 'ins' toets.
Medewerker en afdeling en datum worden automatisch ingevoerd.
(Ingelogde medewerker, indien goed gekoppeld in het medewerkerscherm).
Adres afzender (of ' wie aan de telefoon'): Typ de eerste twee letters van de
relatiecode of typ im het veld rechts de naam ed.)
Korte omschrijvin voor straks in de geschiedenislijst.
Volledige beschrijving van het gesprek of waar de brief over gaaat.
Te ondernemen actie ophalen met F12, of de eerste twee letters van de code.
Door wie de actie(s) ondernomen moeten worden ook ophalen met F12.
Per medewerker kan een lijst met openstaande acties worden uitgedraaid.
Indien een medewerker een actie heeft voltooid kan hij/zij deze aanvinken als
'Afgehandeld'. De actie verdwijnt dan uit de lijst.
Een overzicht van de ' geschiedenis' kan worden getoond in 'Relatiebeheer -
geschiedenis'
algemeen
aanmaken velden
invoer relaties
acties
mailings
postregistratie
uitgaande communicatie
overige tabbladen